۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

بهترین حلیمی نزدیک میدان توحید

  • به گقته دوست و دشمن کار این حلیمی حرف نداره و کافیه یکبار برید توش و استیل مغازه و سر آشپز رو ببینید و  از همه مهمتر اون حلیم خوش مزشو بخورید تا بفهمید که من چی میگم
  • پرسی 2 هزار تومان و کیلویی هم 3 تومان آب میخوره که به قول معروف  worth every penny
  • یک نکته مهم دیگه هم اینکه در عکس بالا، اون وسط گوشت بوقلمون واقعی  رو دارید مشاهده می کنید
  • تمام عکس ها با موبایل خوبه Sony Ericsson k750i گرفته شده
  • اگر حلیمی خوب سراغ دارید خواهشن اعلامبفرمایید تا ما هم مستفیض بشیم
  • آدرس : میدان توحید - اسکندری شمالی . روی نقشه هم معلومه  و عکس سر در مغازه هم گذاشتم که جلوش Nissan Murano پارک کرده
  •  اون عکس بوقلمون های آویزون  توی مغازه روی میز ها  هم نگرانتون نکنه و این مشکل  موقتی بوده .
  • راستی نگفته بودم که چقدر خوش مزست

۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

امید کردستانی، نایب‌رئیس ارشد بخش فروش و عملکرد جهانی در شرکت اینترنتی گوگل

  

 





امید کردستانی، نایب‌رئیس ارشد بخش فروش و عملکرد جهانی در شرکت اینترنتی گوگل است.


در حالی که یاهو ایران را از لیست کشورهای موجود در این سایت حذف کرده است اما گوگل به لطف مدیر ایرانی خود همچنان زبان فارسی را به رسمیت می‌شناسد.


وی مدرک کارشناسی مهندسی برق خود را از دانشگاه ایالتی سن‌خوزه گرفته‌است. وی همچنین در سال 1991 مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشته «مدیریت بازرگانی» (MBA) از دانشگاه استنفورد گرفت


او دارای سابقه‌ای بیش از 12 سال در زمینه فناوری سطح بالا در شرکت‌های پیشروی اینترنتی مانند نت‌اسکیپ است. او همچنین نائب‌رئیس بخش توسعه، کسب و کار و فروش در این شرکت بود و توانست بازده مالی وب‌گاه نت‌اسکیپ را در عرض 18 ماه از 88 میلیون دلار در سال به بیش از  200 میلیون دلار در سال برساند.


او کارش را در نت‌اسکیپ در بخش فروش اُای‌ام (OEM) آغاز کرد و در طی دوره چهار ساله که در آن شرکت حضور داشت مسئولیت برقراری ارتباطات تجاری با شرکت‌هایی چون ای‌بِی، سیتی‌بانک، آمریکن‌آن‌لاین، آمازون، تراولاسیتی، اینتل و اکسایت را برعهده داشت.


کردستانی پیش از آغاز کار در نت‌اسکیپ در بخش‌هایی چون بازاریابی، مدیریت محصول و توسعه،کسب و کار در شرکت‌هایی چون 3DO، Go و هیولت-پکارد فعالیت می‌کرده‌ است.

خودش همیشه می‌گوید که خوش‌بینی و امیدواری به آینده ، که از خصلت های مهاجرین است، نقش موثری در موفقیت شغلی اش داشته است.

کردستانی شیک پوش و عجیب غریب

کردستانی را در گوگل بخاطر طرز لباس پوشیدن رسمی و در آغوش گرفتن همکاران و رئیس‌هایش می شناسند. او نیمی از ساعات کارش را در مسافرت و بیرون است
اون سمت چپی هم انگار خانم بیتا دریاباری است تا مدتی پیش با هم بودن و الان از هم جدا شدند . و ازاطلاعات  این لینک معلومه که زن موفق و مایه داری می باشد.
 

دیپلماسی امید کردستانی

کردستانی را در گوگل بعنوان یک دیپلمات هم می شناسند: در فضای استرس آلود و شتابنده چنین شرکتی تقریبا هر روزه در اتاق مدیران ارشد جر و بحث های شدیدی در می گیرد و امید همیشه میانجی و قاضی است.. برای مثال گوگل، وجود چنین خصلت هایی در یک کارمند ، در لحظات بحرانی بسیار ارزشمند و حساس است. شعار همیشگی کردستانی: ایجاد رابطه، اعتمادسازی، انجام وعده و قول ها ، و نهایتا پولدارتر کردن سهامداران و شرکا است .



کردستاني در 8 مي 2006 در مجله تايم به عنوان يکي از صد نفري که دنيا را شکل داده‌اند نام گرفته‌است. وي هم اکنون يکي از بزرگترين مديران ارشد شرکت گوگل است.