۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

یک سایت خدمات ترجمه فارسی عالی

برای شما هم پیش آمده است که متن ترجمه‌ای به زبان‌های مختلفی داشته باشید، اما به دلایلی نتوانید مترجمی خوب با قیمتی مناسب برای آن پیدا کنید. در حال حاضر مکان‌ها یا سایت‌های مختلفی برای ترجمه متون مورد نظر شما وجود دارد ولی انتخاب یکی از آنها شاید سخت باشد. 


امروز قصد داریم یک سایت ترجمه را به شما معرفی کنیم. سایت شبکه مترجمان ایران به آدرس http://www.worldtranslators.net یک سایت ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه آی‌تی است که به کاربران در ترجمه متونشان در کمترین زمان کمک می‌کند.
این سایت با هدف ارائه خدمات الکترونیکی ترجمه توسط عده‌ای از متخصصان ایرانی صنعت IT و استادان فن ترجمه راه‌اندازی شده است. این سایت متون‌هایی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ‌فرانسه، عربی، اسپانیولی، ایتالیایی،‌ عبری،‌ روسی، ترکی استانبولی و.... را ترجمه و بدون نیاز به حتی یک بار مراجعه حضوری به شما ارائه می‌دهد. خدمات موجود در سایت به صورت یک نوار افقی در بالای صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به نمایندگی‌ها، سفارش ترجمه، سوال‌های رایج، اخبار، کارت‌های ترنس نت و ... اشاره کرد. همچنین از طریق بخشی که در سمت راست صفحه طراحی شده است می‌توانید قیمت سفارش خود را برآورد کنید. برای این کار کافی است گزینه‌های زمینه متن مورد ترجمه (مکانیک، فلسفه، مالی، بازرگانی، ادبیات، ورزش، برق، کامپیوتر، صنایع و...)، نوع ترجمه (انگلیسی به فارسی، فرانسه به فارسی، فارسی به ایتالیایی و....) و تعداد کلمات را انتخاب و بعد روی کلید محاسبه کلیک کنید با این عملیات شما می‌توانید از قیمت متن مورد ترجمه خود آگاه شوید.
ترجمه انواع کتب، ترجمه متون و مستندات مالی و بازاریابی، ترجمه گزارش‌ها و اسناد منتشر شده، ترجمه قراردادها و متون حقوقی، ترجمه مقالات علمی و متون تخصصی و.... از دیگر امکانات این سایت است. البته برای استفاده از خدمات این سایت حتما باید در آن عضو شوید. 

منبع: دنیای اقتصاد